Personlig rådgivning
Over 20 års møbelerfaring
MobilePay og EAN betaling
Fri fragt ved køb over 400 kr.
EAN betaling
Find os på Facebook
Find os på Instagram

Betingelser

Vi tilbyder fri fragt

Fri fragt i hele Danmark til brofaste øer
Living Trend & Livsstil sørger vi for fri fragt med levering via GLS (med mindre andet angives) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.

Vi sørger for at varen leveres til nærmeste GLS pakkeshop, så er du som kunde ikke afhængig af at være hjemme.
Du vil modtage en SMS når og hvor varen kan afhentes.
Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af GLS målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Living Trend & Livsstil tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette.
Norge, Sverige, Færøerne og Grønland: Send os en mail da vi kan indgå særaftale omkring fragten, på info@livingtrendoglivsstil.dk

Større møbler sendes med Thor Trans Møbeltransport - Disse møbler leveres til fortorvskant på palle.
Vi informerer og giver besked omkring leveringsdag på mail.
VIGTIGT! Fri fragt ved levering af større møbler betinger af, at en stor fragtbil kan køre til den ønskede leveringsadresse uden problemer. Er dette ikke muligt oplys os gerne herom, og en evt. + pris kan oplyses og aftales.


VIGTIGT VED MODTAGELSE AF VARER!

Vi opfordre dig til følgende når du modtager varer:
Inden du kvitterer for varen at tjekke at der ikke er nogle synlige fragtskader på emballagen eller noget som lyder smadret inde i pakken. I så fald at noterer det på fragtbrevet sammen med din underskrift.

Ved fragtskader og andre reklamationer opfordrer vi dig til:
at tage billeder af skaden på varen (og af emballage hvis den også er skadet) og maile det straks sammen med en nøje beskrivelse af skaden. Mailen skal sendes til: info@livingtrendoglivsstil.dk
Vi opfordrer dig til altid at beholde den originale emballage. Ved store tunge ting som vitriner og tunge borde vil varen ofte kun kunne transporteres uden fragtskader i den originale emballage. Det er dig som kunde som er ansvarlig for at en evt reklamationsvarer, returvarer eller byttevare er pakket forsvarligt ind så den ikke får fragtskader på vej retur til os eller retur til leverandøren. Derfor - gem den originale emballage og al anden emballage i øvrigt indtil du ved at du er tilfreds med varen og indtil du ved at du ikke vil reklamerer over produktet eller bytte produktet.

Betaling

Living Trend & Livsstil modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort og Mobile Pay.  Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Living Trend & Livsstil krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Prismatch

Living Trend og Livsstil prismatcher alle varer.

Så hvis du ser en identisk vare til en lavere pris et andet sted, kan du altid få varen til samme pris hos os.

Du kan derfor trygt handle hos os uden at spekulere på, om du kunne have fået varen billigere et andet sted
Living Trend og Livsstil har altid den bedste pris!

Vilkår for prismatchen: 

Har du set en identisk vare et andet sted til en billigere pris end vores, sælger vi dig altid varen til samme pris. 
Send os dokumentation på hvor du har set varen til en billigere pris ved at sende os et link på mail: info@livingtrendoglivsstil.dk
Det skal fremgå af dokumentationen hvornår tilbuddet er gældende fra og til.
Prismatchen gælder kun for varer som vores konkurenter har på lager.
Prismatchen gælder kun for varer købt i Danmark.
Prismatchen omfatter ikke varer som vores konkurrenter kun sælger i meget begrænset antal som feks: køtilbud, åbningstilbud, lagersalg, oprydningssalg.:
- Når der er tale om sammen lignedelige varer
- Tilbuddet skal være gældende og kunne dokumenteres i købsøjeblikket og være uden begrænsning i køb af antal eller andet.
- Varen skal kunne købes i Danmark
- Ved ophørsudsalg eller lign. forbeholder vi os retten til at afvise anmodningen om prismatch.

Prøv prismatch- det vil du ikke fortryde!


Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''. 


Reklamationsret

Living Trend & Livsstil yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Living Trend & Livsstil indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Living Trend & Livsstil returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Der skal tages forbehold for trykfejl på vores webshop.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:


Living Trend & Livsstil
Nibevej 142
9200 Aalborg SV
Email: info@livingtrendoglivsstil.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Living Trend & Livsstil har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.


Find os på Instagram
Find os på Facebook